GroenLinks Venlo reikt op 21 april het Rode Lintje 2017 uit. Dit is een onderscheiding voor mensen en organisaties die zich bijzonder inzetten voor onze gemeenschap. Voor deze uitreiking mag iedereen kandidaten nomineren.

Kent u iemand die zich inzet voor andere mensen? Die belangrijk is voor de buurt? Of een organisatie die Venlo socialer maakt? In de gemeente Venlo zijn heel wat mensen die onbaatzuchtig aan de slag zijn voor anderen. GroenLinks wil sociale initiatieven een pluim geven door de uitreiking van een Rood Lintje. In maart en april zal GroenLinks bij de genomineerden op bezoek gaan. Daarna wijst een deskundige jury de winnaar aan. In 2016 ging het Rode Lintje naar de Voedselbank. Wie verdient er volgens u zo’n compliment? Meld het bij ons aan! Als u iemand nomineert krijgt u uiteraard een uitnodiging voor de feestelijke uitreiking op vrijdag 21 april 2017. U kunt uw nominatie mailen aan venlo@groenlinks.nl. Graag voorzien van motivatie en vóór 11 maart aanstaande.