Op 22 september organiseert GroenLinks van 10.00 tot 15.00 uur een boeremerret op de Oude Markt in Venlo. Op de markt zullen biologische en streekproducten uit Venlo en omringende gemeenten verkocht worden. GroenLinks wil de Venlonaren graag verder kennis laten maken met de mooie producten die in onze gemeente gemaakt worden en wat voor heerlijks aan drank en spijzen uit de regio komt. Vandaar het initiatief voor een boerenmarkt waar producten geproefd en gekocht kunnen worden.

Tussen de gezellige terrassen op de mooie Oude Markt zullen op deze zaterdag diverse kramen staan waarin biologische ondernemers en producenten hun waar aan zullen prijzen. Alle producten zijn afkomstig uit de regio Venlo en met de grootste zorg bereid. Veel producten zijn op biologische of ecologische wijze geproduceerd, met oog en oor voor de natuur.

Ook zin om alle geuren, kleuren en smaken van onze streek te beleven? Kom dan op zaterdag 22 september naar de Oude Markt in Venlo!