Voer campagne

Voer campagne!

Alle seinen staan op groen: GroenLinks staat er goed voor in de peilingen, de ledenaantallen stijgen en er melden zich meer en meer vrijwilligers. Dit wordt onze grootste en meest innovatieve campagne ooit. We gaan zoveel mogelijk mensen bij de campagne betrekken. We gaan met meer vrijwilligers dan ooit deze campagne voeren.

Help jij ons mee om een historisch resultaat te boeken? Word dan actief voor onze verkiezingscampagne! Dat kan ook als je weinig tijd hebt. Meld je aan om mee te helpen tijdens de campagne. Houd onze agenda goed in de gaten voor alle activiteiten.

De volgende taken zijn beschikbaar:

Word lid van het campagneteam!
Wil jij GroenLinks helpen om GroenLinks een historische zege te bezorgen bij de Tweede Kamerverkiezingen, en daarna natuurlijk ook bij de gemeenteraadsverkiezingen? Sluit je aan bij het campagneteam van GroenLinks Venlo! Klik op het kopje voor alle functieomschrijvingen. Interesse? Stuur een e-mail naar onze campagneleider.

Help met flyeren!
We zoeken héél veel nieuwe flyeraars/flyeressen: een ongelofelijk belangrijke functie in de campagne! Lijkt moeilijk. Is makkelijk en leuk! Klik op het kopje voor alle data en meer informatie. Interesse? Geef je dan op via het formulier!

Hang een poster op!
Je kunt een bescheide bijdragen aan onze campagne leveren door een poster achter je raam te plakken. Klik op het kopje voor meer informatie. Doe je mee? Interesse? Stuur een e-mail naar onze campagneleider.

Weinig tijd?
Ook met weinig tijd kun je ons enorm helpen.

Doneren
Wil je ons steunen met een financiële bijdrage? Fantastisch! Dat kan op rekening NL90 INGB 0000 286296 t.n.v. GroenLinks Venlo. Wij zien er op toe dat de bijdragen van onze leden goed worden besteed en zullen hierover ook verslag doen.