Vrijwilliger worden

Woon je in Venlo of één van haar omstreken (Venray, Peel en Maas, Horst aan de Maas, Beesel), en wil je GroenLinks helpen in jouw gemeente? Neem dan contact met ons op via het e-mailadres venlo@groenlinks.nl. Woon je in een van de “omstreken”, stuur dan ook een mailtje naar het mailcontactadres van de partij waar GroenLinks in jouw gemeente samenwerking mee heeft.

Horst aan de Maas

Website: https://d66-groenlinks.nl/
E-mail: info@d66-groenlinks.nl

In Horst aan de Maas zijn namens GroenLinks actief: Maarten Voesten en Thijs Lenssen. Ze doen dat namens een D66/GroenLinks fusiepartij.

Peel en Maas

Website: http://pvdagroenlinks.nl/
E-mail: raf.janssen@peelenmaas.nl

In de gemeenteraad van Peel en Maas is namens GroenLinks actief: Raf Janssen. Hij doet dat namens een PvdA/GroenLinks fusiepartij.

Beesel

Website: http://samenverderbeesel.nl/
E-mail: jos@samenverderbeesel.nl

Venray

Website: https://venray.groenlinks.nl/
E-mail: info@groenlinksvenray.nl

In Venray gaat GroenLinks in 2022 voor het eerst meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen. Volgens de leden van de kerngroep is er voldoende draagvlak onder de Venrayse bevolking om toe te kunnen treden tot de gemeenteraad.

De kerngroep bestaat uit: Annemie Janssen, Leonie O’Garro, Hans Kalse, Hans Cramer, Peter Mooren en André van Maarschalkerwaard

Alleen de geruchten over GroenLinks hebben er al voor gezorgd dat het afgelopen jaar het aantal leden in Venray is verdubbeld!

Venlo

In Venlo is GroenLinks vertegenwoordigd in de gemeenteraad met drie raadsleden: Wim Janssen, Helma van der Leeuw en Huub van Eijck. GroenLinks is in het Venlose college vertegenwoordigd met één wethouder: Marij Pollux.

Voor vragen en contact mail naar:
venlo@groenlinks.nl

Informatie over Afdeling Venlo en omstreken

De afdeling GroenLinks Venlo e.o. telt ongeveer 158 leden en wordt geleid door een bestuur. Maar uiteindelijk bepalen onze leden het beleid van de partij. Het hoogste orgaan van de afdeling is dan ook de Algemene Ledenvergadering (ALV) die minstens een keer per jaar wordt gehouden.

Doneren

Wil je ons steunen met een financiële bijdrage? Fantastisch! Ga hier naar onze donatie-pagina. Wij zien er op toe dat de bijdragen van onze leden goed worden besteed en zullen hierover ook verslag doen.