Afdeling

Op deze pagina praten we je bij over onze afdeling. Bijna alle pagina's van deze website gaan over GroenLinks Venlo, de partij die momenteel in de gemeenteraad van Venlo vertegenwoordigd is met drie zetels, en die één wethouder levert aan het college van Burgemeester en Wethouders aldaar. Qua afdelingsbestuur moeten we het eigenlijk echter hebben over GroenLinks Venlo e.o., oftewel Venlo en omstreken. Daartoe behoren ook de gemeentes Venray, Peel en Maas, Horst aan de Maas en Beesel.

De afdeling GroenLinks Venlo e.o. telt ongeveer 80 leden en wordt geleid door een bestuur. Maar uiteindelijk bepalen onze leden het beleid van de partij. Het hoogste orgaan van de afdeling is dan ook de Algemene Ledenvergadering (ALV) die minstens twee keer per jaar wordt gehouden.

Meer informatie over GroenLinks Venlo e.o. is te vinden in deze introductiefolder.

Vrijwilliger worden

Woon je in Venlo of één van haar omstreken (Venray, Peel en Maas, Horst aan de Maas, Beesel), en wil je GroenLinks helpen in jouw gemeente? Neem dan contact met ons op via het e-mailadres venlo@groenlinks.nl. Woon je in een van de “omstreken”, stuur dan ook een mailtje naar het mailcontactadres van de partij waar GroenLinks in jouw gemeente samenwerking mee heeft.

In Horst aan de Maas:
Website: https://d66-groenlinks.nl/
E-mail: info@d66-groenlinks.nl

In Peel en Maas:
Website: http://pvdagroenlinks.nl/
E-mail: raf.janssen@peelenmaas.nl

In Beesel:
Website: http://samenverderbeesel.nl/
E-mail: jos@samenverderbeesel.nl

GroenLinks Venray
namens een lokale partij
wethouder Carla Brugman
E-mail: brugman.carla@gmail.com

De Venlose situatie

In Venlo is GroenLinks vertegenwoordigd in de gemeenteraad met drie raadsleden: Wim Janssen, Helma van der Leeuw en Huub van Eijck. GroenLinks is in het Venlose college vertegenwoordigd met één wethouder: Marij Pollux.

Voor vragen en contact mail naar:
venlo@groenlinks.nl

Volg ons op twitter
Like ons op facebook

Lid worden

Onze actieve leden dragen op verschillende manieren bij aan de zichtbaarheid en verdieping binnen onze afdeling; of het nu in de campagnecommissie is of in onze steunfractie. Ook lid worden? Klik dan hier.

Doneren

Wil je ons steunen met een financiële bijdrage? Fantastisch! Ga hier naar onze donatie-pagina. Wij zien er op toe dat de bijdragen van onze leden goed worden besteed en zullen hierover ook verslag doen.